Online boekhouden met Yuki

Wij hebben op boekhouden een hele simpele, maar duidelijke visie: het moet je minimaal tijd kosten om bij te houden en maximaal inzicht verschaffen om beter te ondernemen. Daarom kiezen wij om twee redenen voor online boekhouden met Yuki:

  1. Online boekhouden neemt je al het overbodige werk uit handen
  2. Yuki heeft alles in huis om nauw samen te werken en je goed te adviseren

Hoe werkt dat precies?

Online boekhouden

Online boekhouden is inmiddels veel toegepast, maar lang niet alle ondernemers profiteren er voldoende van. Bijvoorbeeld omdat hun kantoor met andere software werkt dan waarmee zij de ondernemer laten werken. Efficiencyvoordelen vallen dan weg en van adviseren op basis van gedeelde cijfers en kennis komt ook niets terecht.

U begrijpt dat wij daar compleet anders over denken. Bij ons staan samenwerken en passend advies juist hoog in het vaandel.

Wat maakt Yuki dan zo interessant voor je?

  1. Alles op één platform, in jouw broekzak en op jouw bureau
  2. Samenwerking tussen jou en ons staat centraal
  3. De communicatie staat bij het document dus altijd bij de hand
  4. Automatische kwaliteitscontrole van administraties geeft zekerheid
  5. Overzichtelijke dashboards voor direct inzicht

En wat levert het je dan op?

  1. Minimale tijdsinspanning
  2. Altijd inzicht in je financiële positie
  3. Altijd inzicht in het ondernemingsresultaat
  4. Makkelijk en op tijd je fiscale aangiftes doen
  5. 100% in de cloud, dus altijd en overal toegankelijk

Voor ons is het dus volstrekt logisch dat wij voor Yuki kiezen.

Moderne accountants en ondernemers werken samen met Yuki

Zoals Yuki het zelf stelt, zo denken wij er ook over. Goede communicatie is essentieel voor onze samenwerking. Daarom speelt communicatie ook een centrale rol binnen Yuki. Sterker, het is de basis. Want met Yuki communiceren we met elkaar via het platform, en alle communicatie is altijd terug te vinden op de juiste plek. Dat werkt prettig en efficiënt, omdat we altijd naar dezelfde cijfers kijken en kennis delen. De perfecte basis voor een langdurige samenwerking.

Daarnaast heeft Yuki nog meer te bieden.

Yuki modules

Yuki heeft een serie modules om je te ondersteunen bij jouw werkzaamheden:

  • Yuki Verkoop. Van offerte naar deal, naar verkoop, naar geldstroom. Volledig geautomatiseerd. Ook automatisch herhaalfacturen versturen
  • Yuki Betaallijst. Bulkbetalingen uploaden bij de bank en direct betalen
  • Yuki Financieel. Data en inzichten die je helpen groeien
  • Yuki Meerdere gebruikers. Voorziet medewerkers van de juiste rollen met rechten
  • Yuki Incasso. Controle over de cashflow
  • Yuki Uren. Uren bijhouden en direct factureren
  • Yuki Workflow. Digitaliseer en automatiseer bedrijfsprocessen
  • Yuki Koppelingen. Yuki koppelt met software voor bijvoorbeeld salarisadministratie, CRM, webshops, kassa’s, banken, betalingsproviders en rapportages

Al deze modules kun je los afnemen. Ze integreren volledig met de Yuki boekhoudsoftware. Je creëert dus precies jouw Yuki-op-maat, niets minder en niets meer. Simpel, betaalbaar en werkt altijd.

Kies ook voor Yuki Online boekhouden

Wil je meer weten of een afspraak voor een Yuki-demo? Neem dan contact op met Marc de Leeuw. Bel 072 – 51 40 680 of mail marc.deleeuw@youraa.nl

Zo ging dat vroeger

De ondernemer maakt een factuur in Word of in een eigen boekhoudprogramma en print die uit. De factuur gaat in een envelop, op de post, naar de klant, en hij stopt een kopie in de ordner Verkoop. De klant opent de envelop, bekijkt de factuur, ponst er twee gaatjes in en stopt de factuur in de map, achter het tabje ‘Nog te betalen’. Na het eind van de maand of het kwartaal brengen zowel de klant als de ondernemer de ordner naar hun boekhoudkantoor. Daar verwerkt een ijverige medewerker alle facturen (in/uit), betalingen en overige documenten in de boekhouding. De ondernemer moet zelf in zijn bankafschriften in de gaten houden of de klant betaald heeft. Zo niet, dan stuurt hij ‘ter herinnering’ nog een kopie (van het kopie) van de factuur naar de klant. Zo ging dat vroeger.

Zo gaat dat nu, met Yuki

De ondernemer maakt in Yuki een digitale factuur aan. Alle klantgegevens staan er standaard in. De ondernemer mailt de factuur als PDF direct vanuit Yuki. De factuur staat meteen bij ‘Nog te ontvangen’ en ook het actuele btw-saldo is bijgewerkt. De klant ontvangt de mail met de PDF-factuur en stuurt die mail door naar zijn Yuki of een ander pakket. Ook daar komt de factuur direct bij ‘Nog te betalen’ en is het btw-saldo bijgewerkt. De klant betaalt de factuur makkelijk vanuit Yuki via de directe bankkoppeling. Als het geld op de rekening van de ondernemer staat, verwerkt Yuki het bankafschrift in de boekhouding en werkt direct de openstaande posten bij. Als de betaling te lang duurt, stuurt de ondernemer met één druk op de knop een automatische herinnering. Zo gaat dat nu, met Yuki.